Giveaway !!

-10% avec le code Nail74 !!

lundi 12 octobre 2009

Temptress. Orly




Temptress. Orly

Autre déception...Je le trouvais trop jolie sur le site d' 8TY8.Meme dans le flacon...Sur les ongles, moyen.
Il est rouge/ bordeau irisé or.
Il n'est pas moche, juste qu'il ressemble peut etre un peu trop a mes China Glaze rouge. Des couleurs que j'ai déja alors que je m'attendais a avoir une belle différence de couleur.
Enfin, 2 couches de ce vernis sans top coat. Il brille bien. Par contre, quelques difficultés pour unifier.
Qu'en pensez vous ?
****
Another disappointment ... I thought he was too nice on the website of 8TY8.Same in the bottle ... On the nails, not well.
It is red / burgundy iridescent gold.
He is not lousy, just like it may be too much to my China Glaze red. Colors that I have already as I was expecting to have a beautiful color difference.
Finally, 2 coats of the varnish without top coat. It shines well. By cons, some difficulties to unify.
What do you think?

7 commentaires:

AllYouDesire a dit…

I think the same, It was a big disappointment for me. I gave it away :(

Paige a dit…

I think that it is a pretty color on you!

Lucy a dit…

I think it's a lovely shade. What a shame you don't like it.

Juicy Nails a dit…

thx gildedangel.
Lucy, yes I think that's right.
AllYouDesire, I not alone so...

Juicy Nails a dit…

Hooooo, I'm tired!! I'd like to say for AllYourdesire: I m not alone..ok ok...I'll go to bed!^^

Ethnimad a dit…

cette couleur est sympa, je la trouve douce et très brillante, i love it !!!

Juicy Nails a dit…

Il faudra que je reteste ce coloris pour voir..on ne sai jamais^^