Giveaway !!

-10% avec le code Nail74 !!

samedi 31 juillet 2010

Show me the ring. Essie

Show me the ring. Essie

J'adore la marque Essie ! Bon c'est vrai le blog n'en a pas beaucoup ..oui, Essie ce n'est pas donné ! Enfin si pour le coup, par Pascale  ^^ ( merçi encore !!)
Voici une couleur très light qui convient à toute occasion ! Autant à un mariage, reception, que pour aller au boulot ! Il habille les ongles sans faire de chischis !!
Par contre sur ces photos, on se rends compte du coup que j'ai recu sur mon majeur ...D'ou la vilaine trace en plein milieu ! Le vernis n'est pas du tout en cause ^^
Sinon deux couches, une 3eme aurait pu etre bien, le tout sans top coat . Application rapide et simple !
Du bonheur ^^
****
I love the brand Essie! Well it's true the blog did not much .. yes, Essie is not given! Finally, if for once, by Pascale ^ ^ (thanks again!)
Here is a very light color to suit any occasion! Both a wedding, reception, only to go to work! He dresses the nails without making chischis!
By cons on these pictures, we realize the blow I received on my middle finger ... On or bad track in the middle! The varnish is not at all concerned ^ ^
If two layers, a 3rd could be good, all without top coat. Quick and easy application!Happiness ^ ^

5 commentaires:

pascale a dit…

je crois que cette gamme de vernis sont pour les mariages ! je suis contente qu'il te plaise !biz

Juicy Nails a dit…

oui^^très joli et raffiné! :) gros bisous ma Pascale!:)

Aurora's Nails a dit…

I love this color; I would just keep adding coats until it was more opaque...sheers don't look good on me because my nails aren't exactly nice-looking. Thanks for sharing...I might pick this one up now!

Juicy Nails a dit…

thank you aurora !:)

Juicy Nails a dit…

thank you aurora !:)