Giveaway !!

-10% avec le code Nail74 !!

mercredi 16 décembre 2009

Purple Avenue . NYX







Purple Avenue. NYX
Wow!! J'adore ce genre de vernis Flakies!
Il est de base transparente avec des "copeaux" lol, vert qui changent de couleur selon la lumière en turquoise et bleu. Magnifique !! Je suis complètement fan !!
Il est mis sur le vernis Opi, Purple with a Purpose. Les deux se marient parfaitement.
J'ai prit pas mal de photos pour que vous puissiez voir cette beauté de vernis! :)
Il rends le vernis tres brillant, il est comme un top coat car protège aussi le vernis...Sensationnel !
****
Wow! I love this sort of polish Flakes!
It is transparent basis with "chips" lol, green changing color depending on the light blue and turquoise. Wonderful! I'm totally a fan!
It is put on the polish Opi, Purple with a Purpose. The two marry perfectly.
I took many pictures so you can see the beauty of nail polish! :)
"It makes the glaze very shiny, it is like as a top coat protects polish ... Wow!

4 commentaires:

Lucy a dit…

I have this polish. This is a gorgeous flake polish. Love this polish to layer. Looks fantastic over the purple.

Paige a dit…

That is a gorgeous combination! I think that I will be looking for that NYX polish...

Sakura a dit…

Moi aussi j'aime ces flakies, ça habille un vernis, pas besoin de déco c'est parfait :)

Juicy Nails a dit…

thx girls !! I'd like also pink Ave. it's a flakies multicolor! So cute !!!! (I want I want!! ^^)Saw on the watches. <3

merci sakura! ;) je suis une fan de ses vernis la ! trop beau!!!